مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 03:352020-12-28اقتصادي

فارس من| هزینه اساتید حق التدریس در بودجه پیش بینی نشده است


متأسفانه قانو نگذار پرداخت هزینه های اساتید حق التدریس دانشگاه را در بودجه پیش بینی نکرده است و این موضوع در حالیست که بار عمده آموزش برعهده اساتید مدعو است.

- ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی وحرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره درخواست افزایش حقوق مربیان حق التدریس فنی وحرفه ای ، اظهار کرد: این دانشگاه حدود 20 هزار استاد مدعو، هزار کادر ثابت و 180 هزار نفر جمعیت دانشجویی دارد.

  وی افزود: آموزش های فنی وحرفه ای و آموزش عالی مهارتی باید توسعه پیدا کند و نمی توانیم به این تقاضای اجتماعی پاسخ ندهیم؛ بنابراین نیاز است آموزش های عالی مهارتی را در بخش های مختلف اجتماعی، صنعت و کشاورزی در جامعه هرچه بیشتر گسترش دهیم.

  رییس دانشگاه فنی وحرفه ای با بیان اینکه شاید نیاز نباشد که اساتید ثابت داشته باشیم، گفت: اصل آموزش مهارتی به طوری است که مرتب تغییر می کند، تحول دارد و به روز می شود، ولی باید توان و پتانسیلی در دانشگاه وجود داشته باشد که نیروهای خبره و متخصص در صنایع مختلف حضور یابند و در دانشگاه های فنی وحرفه ای مهارت را به دانشجویان منتقل کنند که این اصل را پذیرفته ایم.

  صالحی عمران با بیان اینکه الزاماً باید دانشگاه اساتید مدعو داشته باشد، گفت: متأسفانه قانون گذار پرداخت هزینه های اساتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| هزینه اساتید حق التدریس در بودجه پیش بینی نشده است

فارس من| هزینه اساتید حق التدریس در بودجه پیش بینی نشده است